داستان: ” عشق واقعی “ وبلاگ

عشـــــــق و جنــــــــون

عـکسهای بی نظیر وجذاب

زن و شوهر جوانی سوار برموتورسیکلت در دل شب می راندند. آنها از صمیم قلب یکدیگر را دوست داشتند.

 زن جوان: “یواشتر برو من می ترسم”

مرد جوان: نه، اینجوری خیلی بهتره!

 زن جوان: “خواهش می کنم، من خیلی میترسم. ”

مردجوان: “خوب، اما اول باید بگی دوستم داری! ”

زن جوان: “دوستت دارم، حالا میشه یواشتر برونی؟”

مرد جوان: “مرا محکم بگیر”

زن جوان: “خوب، حالا میشه یواشتر؟”

مرد جوان: “باشه، به شرط این که کلاه کاسکت مرا برداری و روی سرت بذاری، آخه نمی تونم راحت برونم، اذیتم می کنه.”

 

روز بعد روزنامه ها نوشتند برخورد یک موتورسیکلت با ساختمانی حادثه آفرید. در این سانحه که بدلیل بریدن ترمز موتور سیکلت رخ داد، یکی از دو سرنشین زنده ماند و دیگری در گذشت.

مرد از خالی شدن ترمز آگاهی یافته بود پس بدون این که زن را مطلع کند با ترفندی کلاه کاسکت خود را بر سر او گذاشت و خواست برای آخرین بار دوستت دارم را از زبان او بشنود و خودش رفت تا او زنده بماند و این است عشق واقعی!



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت22:06---1 مرداد 1391
من هیچ وقت عاشق نشدم اگه هم شدم بعد از دو روز می انداختمش دور خودم از بس دلشکستم خستم شد امروز هم سه بار این کارو کردم ولی تقسیر خودشون بود نخ می دادن اونم جلوی بی افم منم می زدم تو ذهنشون

ساراسوگلی
ساعت17:53---31 تير 1391
قشنگ بود

ساراسوگلی
ساعت17:52---31 تير 1391
قشنگ بودپاسخ:وبت باز نميشه گلم

مهناز
ساعت14:04---31 تير 1391
سلام دوست خوبم. وب عالی داشتی. اگه دوس داشتی به وب منو شاهزادمم یه سری بزن. خوشحال میشم. فقط نظریلدت نره ها. فدات بابای

محدثه گلی
ساعت22:33---18 تير 1391
سلام دوست خوبم وب قشنگی داری به منم سر بزن.

نیلوفر
ساعت21:45---6 تير 1391
سلام مینا جان خواهر گلممم آپم خوشحال میشم سر بزنی راستی نظرت رو بگو میخوام بدونم خوب نوشتم ؟خوشحال میشم یاحق

فاطمه
ساعت17:25---5 تير 1391
زیبا بود ...

دنياي اين روزاي من
ساعت8:01---4 تير 1391
خواهش....
من كاري نكردم خانم گل...


نازنین
ساعت2:52---3 تير 1391
سلام عزیزم !
ابجی خوشگلم وبت حرف نداره خوشحال میشم به منم سربزنی

فدات نازی


ناصر دریایی
ساعت18:58---2 تير 1391
سلام عزیزم مرسی بهم بازم سر زدی دوست دارم

Asal
ساعت22:51---1 تير 1391
salam Mina jun
tnx asiiiiisam
manam linket kardam


diyana
ساعت19:57---1 تير 1391
salam mina joooooooooon
mersi ke oomadi
to ham ba ehteramo eftekhar link shodi.......


diyana
ساعت19:55---1 تير 1391
salam mina joooooooooon
mersi ke oomadi
to ham ba ehteramo eftekhar link shodi.......


مرضیه
ساعت19:19---1 تير 1391
سلام عزیزم،عزیزم سلام
خوبی؟
قربونت برم عزیزم.پاکی از خودته
بخدا منم دلم واستون تنگ میشه.باورت میشه وقتی میام وبم رو نگاه میکنم و میبینم نظر اومده کلی ذوق میکنم که آخجون یکی از دوستام نظر داده
تو اگه صد بارم تو یه روز بیای پیشم من خوشحالم میشم.چون صادقانه دوستون دارم.


النا
ساعت14:08---1 تير 1391
سلام دوست گلم مريسي سرزدي اپتم عالي بود خانومي

maryam kumar
ساعت12:21---1 تير 1391
مينا جون آپ كن منتظر آپت هستم بيا آپم نظرت رو بگو باي

hamraz
ساعت11:33---1 تير 1391

تـــــــــــــــــويــــاد آور ِ سوره يِ توبـــــــــه اي برايَم !بي بســــم ِ الله آمدي و به توبـــــــه کردنَم انداخْتــــــــــــــي . . . !


دنياي اين روزاي من
ساعت8:55---1 تير 1391
مرسي خانم گل... به روي چشم ميام بهت سر ميزنم.. شما هم مارو از ياد نبر

Asal
ساعت23:04---31 خرداد 1391
salam Golam webet khube
tnx be man sar zadi
Man ba tabadole link Movafegham
bazam pisham biya


میلاد
ساعت19:22---31 خرداد 1391
سلام دوست خوبم وب قشنگی داری به منم سر بزن منو با رویای خیس بلینک بعد خبرم کن بلینکمت ... مرسی
پاسخ:سلام دوست عزيزم لينك شدي


maryam kumar
ساعت15:03---31 خرداد 1391
مینا بیا زود زود آپم پاسخ:حتما ميام مريم جونم

مرضیه
ساعت14:15---31 خرداد 1391
?سلام مینا جونم.
خیلی خوشحالم کردی بهم سر زدی.
راستی مهربونی از خودته که منو مهربون دیدی
این داستان فکر کنم از کتاب تو تویی است.
این قسمتش رو خونده بودم.خیلی قشنگه.شاید بارها و بارها هم برای دیگران توضیحش دادم
بازم بهم سر بزن.خوشحالم میکنی


همراز
ساعت12:40---31 خرداد 1391

چـــــــه زود ســـــــهم روزهـــــاي خوب
" يـادش بـخـــــــــــيـر "
مـيشــــــود ...!


one star just 4 me*
ساعت11:42---31 خرداد 1391
خوب بود ولی خداییش من به این چیزا اعتقاد ندارم

diyana
ساعت8:45---31 خرداد 1391
salam mina joon. mersi ke oomadi. man linket mikonam, to ham belink...

لیدی لیمو
ساعت8:35---31 خرداد 1391
هییییی خیلی قشنگ بود عزیزم

arezoo
ساعت16:42---30 خرداد 1391
به چشمانت بياموز که هر کسي ارزش ديدن ندارد....
به دستانت بياموز که هر گلي ارزش چيدن ندارد....
به قلبت بياموز که هر بي سرو پايي در ان جايي ندارد....
به دلت بياموز اگه روزي تنها ماند طلب عشق زهر بي سرو پايي نکند ....
salam mina joon chera up kardi khabaram nakardi?
khob hala man upam bepar biya


maryam kumar
ساعت14:05---30 خرداد 1391
مینا جونم بود بیا آپم منتظر بای

maryam kumar
ساعت14:04---30 خرداد 1391
چه داستان غم انگیزی دلم گرفت واقعا عشق واقعی کم پیدا میشه عالی بود گلم مرسی

omid
ساعت11:48---30 خرداد 1391
واقعا که عشق واقعی اینه...

my love
ساعت7:20---30 خرداد 1391
سلام دوست من. امروز یه جشن تولد مخصوص داریم که ازت دعوت میکنم حتما بیای...
خوشحال میشم با نظرت جشن مارو قشنگ تر کنی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Design By : ashkii341